Behöver eran hjälp!

Just nu behöver jag eran hjälp. Jag vill att min allra bästavän, Isabel ska börja blogga på www.Typbbella.blogg.se igen. Så nu vill jag att ni ska hjälpa mig att övertyga henne att göra det!.<3
Om hon gör det, alltså börjar blogga på den bloggen igen så får ni alla som hjälpt till en länk till eran blogg. Men då självklart måste ni länka eran blogg i kommentaren. Ni ska kommentera detta inlägg ;)
Den bloggen hon har nu heter www.kjsh.blogg.se
www.typbbella.blogg.se www.typbbella.blogg.se www.typbbella.blogg.se

Kommentarer
Postat av: bellabu

HAHAHAHHAHAHAHHA, älskling..<3

2010-11-07 @ 17:05:13
URL: http://kjsh.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sjunger Laserturken nya lasermannen remix Ta Han Rosengård

cool snygg blogg

typ bella

ok ok ok

2010-11-07 @ 17:33:30
URL: http://toppenfem.blogg.se/
Postat av: sofia

TYPBBELLA.blogg.se

2010-11-07 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0