Juste, jag har en blogg! (;

haha. Jag hade typ glömt min blogg. IDAG & IGÅR. Men igår var jag med en kompis så jag satt typ inte vid datorn.
Och idag så glömde jag det bara. Men nu skriver jag lite då? ;)
Idag har jag bara haft en slappdag vid datorn. Inte haft alls mycket energi i min lilla kropp idag. Nu sitter jag vid goSupermodel och försöker spela upp mig till toppmodell. Men det går inte så väldigt bra. Innan idag så målade jag mina naglar, mamma hade ju varit iväg och köpt en tidning till mig och där i var det två nagellack. En mörkrosa och en lite ljusare. Imorgon är det nog sista lediga dagen. Vet inte om vi har studiedag på måndag, men jag tror inte det. Min mobil dampar, som vanligt. Vill ha en ny. Men är osäker på om jag vill ha toutch. Vill nog kolla runt lite till. Nu ska jag slappa lite till och se vad som händer. Det kommer inte hända så mycket men ändå (;
Hörs lite senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0