Mammas jobb.

Imorgon ska jag med mamma på jobbet, GLOBEN. Skryter om att min morsa jobar på globen. Nej men det ska man inte göra. Men ja, imorgon ska jag då dit. Ska väl bli kul?. Det var länge sen jag gjorde ett inlägg, men jag håller på med så mycket annat hela tiden så jag glömmer lixom att blogga. Men som ni ser så har jag skapat lite nya kategorier. Det är; Felicia Ekström, Justin Bieber, Länkar, Nytt i gardroben & YouTube. Nu är klockan 20:00, det känns som att den är typ 22:00. Men det är bara för att det är så mörkt på kvällarna nu mera. Nu har jag inte direkt så mycket roligt att blogga om. Så det är nog bäst att jag avslutar här så att inlägget inte blir så tråkigt. Jag skriver nog ett inlägg till idag. Innan jag går och lägger mig. Vet inte om jag hinner blogga innan jag och morsan drar imorgon, tror inte det. Tror jag stänger av datorn innan jag lägger mig idag. Men mamma har dator på sitt jobb så jag kommer nog blogga lite därifrån. Men vi får se hur det blir. Vi ses i nästa inlägg, eller imorgon xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0