09:41


ÄGD!

Jag vaknade för ett tag sen. Kollade inte riktigt på klockan men det var en stund sedan. Idag ska ju jag, pappa, Isabelle, Eveline & Bastian pka och kolla på cykling inne i stan. Eller jag vet inte om det är inne i stan direkt men någonstans där omkring iaf. Nu sitter jag och kollar på TV. Jag känner att magen har börjat kurra så det är nog bäst att jag äter något nu. Igår blev det ju pizza efter tennisen. Det var gott. Brukar alltid äta pizza eftfer tennisen när jag har varithos pappa. Det finns en pizzeria precis på vägen hem. Daniel åkte ju ut ur idol igår. Det var trist. Men andreas och Minnah fick ju vara kvar och så långt bryr jag mig. Nu ska jag gå och kolla om det finns något gott att äta och sen ska jag klä på mig!.
Jag fotar när jag är där och så lägger jag ut bilderna senare. Vi hörs efter att jag kommer hem eller senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0